
„Poznaj Polskę” w szkołach na terenie Gminy Kłoczew
W szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kłoczew dobiegła końca realizacja przedsięwzięcia Ministra Edukacji i Nauki pn. „Poznaj Polskę”.
Dzięki dofinansowaniu z budżetu państwa 230 uczniów ze szkół: w Kłoczewie, Czernicu, Goździe i Woli Zadybskiej wzięło udział w wycieczkach mających na celu uatrakcyjnienie procesu edukacyjnego dzieci i młodzieży. Przedsięwzięcie było doskonałą okazją do poznania historii zabytków naszego Kraju, jego środowiska przyrodniczego, tradycji i nowinek technologicznych.
Łączna wartość dofinansowania zadania wyniosła 46 139,75 zł, a wartość całkowita 84 212,00 zł.
Nazwa szkoły | Trasa wycieczki | Czas trwania wyjazdu | Klasa |
Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Czernicu |
Zamek Królewski na Wawelu
Kraków- historyczny zespół miasta Muzeum Narodowe w Krakowie. Sukiennice Muzeum Żup Krakowskich w Wieliczce Archiopactwo Cysterskie w Jędrzejowie Muzeum im. Orła Białego w Skarżysku Kamiennej |
3 – dniowa wycieczka
8-10.11. 2021 |
IV-VIII |
Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Goździe |
Centrum Nauki Kopernik w Warszawie
Muzeum Powstania Warszawskiego w Warszawie |
1 – dniowa wycieczka
19.11.2021 |
IV-VIII |
Szkoła Podstawowa im. Jana Kupczyka w Woli Zadybskiej |
Centrum Nauki Kopernik w Warszawie
Zamek Królewski w Warszawie- Muzeum. Rezydencja Królów Rzeczpospolitej.
|
1 – dniowa wycieczka
26.11.2021 |
I-III |
Szkoła Podstawowa im. Polskich Noblistów w Kłoczewie |
Ogród Botaniczny Uniwersytetu Marii Curie- Skłodowskiej w Lublinie
Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
Kościół „Na wodzie”, Pałac Plenipotenta Muzeum Zamojskie w Zamościu |
2 – dniowa wycieczki
24-25.11.2021 |
I-III |
Szkoła Podstawowa im. Polskich Noblistów w Kłoczewie |
Lublin- historyczny zespół architektoniczno- urbanistyczny
Bóbrka- najstarsza kopalnia ropy naftowej Komańcza- miejsce uwięzienia Prymasa Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie Muzeum Budownictwa Ludowego w Sanoku Jezioro Solińskie i Zapora w Solinie |
3 – dniowa wycieczka
13-15.12.2021 |
IV-VIII |